شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۲۱:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ 
  • کد خبر : ۵۱۶۰
برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری در محل سالن مدیریت بحران گلپایگان
در روز شنبه بیست و نهم مهرماه ۱۴۰۲،سیزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری ، در محل ستاد مدیریت بحران گلپایگان، با حضور اعضای این ستاد، برگزار گردید.
[ Album ]
#شهرداری_گلپایگان_۱۴۰۲ 
#گلپایگان_در_مسیر_توسعه
#شورای _ مردمی  
#گزارش_به_مردم 
#تلاشگران_ بی_ ادعا 
#گزارش_کار

💢برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری در محل سالن مدیریت بحران گلپایگان💢

🖌به گزارش اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان؛ در روز شنبه بیست و نهم مهرماه ۱۴۰۲،سیزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری ، در محل ستاد مدیریت بحران گلپایگان، با حضور اعضای این ستاد، برگزار گردید. 



 مهندس پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان، : ۲۹۰ هکتار بافت فرسوده در شهر گلپایگان وجود دارد و با توجه به پیگیری‌های دبیرخانه، در آینده ۱۰۰ هکتار دیگر، به بافت‌های فرسوده ی شهر، اضافه می‌شود. 

وی در ادامه گفت: افرادی که در ساخت و ساز بافت فرسوده شرکت کنند؛ از تخفیفات ویژه و طرح‌های تشویقی برخوردار می شوند، که از جمله این طرح‌های تشویقی عبارتند از: برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده یک سقف مازاد به صورت تشویقی، ۵۰ درصد تخفیف عوارض شهرداری در مناطق فرسوده، دریافت حداقل هزینه توسط شرکت‌ها و ادارات خدمت رسان، نادیده گرفتن کمبود یک پارکینگ بدون دریافت هزینه و ۱۷ مشوق دیگر که در کمیسیون ماده ۵ ارجاع شده است و  در ادامه اعضای این ستاد نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

#اداره_ارتباطات_شهرداری_و_شورای_ اسلامی _شهر_گلپایگان 
 
🆔@shahrdarigolpayegan
https://eitaa.com/talashgaranbeedaa
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0