پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ 
  • کد خبر : ۵۰۶۸
next    /  6 prev
نشست خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر با اصحاب رسانه
نشست خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان در روز دوشنبه مورخ24 مردادماه1401 جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری و عملکرد سال نخست فعالیت شورای ششم با حضور پیمان شکرزاده شهردار، سیدمحمدحسن علوی رییس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار گردید.

در این نشست ضمن ارائه گزارشی از کلیه فعالیت های صورت گرفته، اعضای شورای اسلامی شهر شرح تفصیلی فعالیت های کمیسیون های مربوطه را برای اطلاع شهروندان در اختیار خبرنگاران قرار دادند.

شهردار گلپایگان نیز در این جلسه با اشاره به نگاه ویژه ی شورای اسلامی شهر به مناطق کمتر برخوردار از آغاز 9 پروژه عمرانی در محلات مذکور خبر داد و گفت: از مجموع 19 پروژه عمرانی تعریف شده برای سال1401- 9پروژه به صورت اختصاصی برای بهبود وضعیت محلات کمتر برخوردار طراحی گردید که برخی از آنها در حال احداث می باشد.

شکرزاده ضمن اعلام گزارش عملکرد کلیه واحد های شهرداری از اجرای بیش از 9 کیلومتر لوله گذاری جهت انتقال آب خام به نقاط مختلف شهر از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر کلیه فضاهای سبز شهری با آب خام آبیاری می شود و هیچگونه آب شربی در محدوده170 هکتاری فضای سبز استفاده نمی گردد.

ایشان با اشاره به افزایش قابل توجه بودجه شهر گلپایگان در 2سال اخیر اذعان داشت بودجه سال1401 با سرعت مطلوبی در حال تحقق است و به لطف خداوند به طور100 درصدی در پایان سال محقق خواهد شد.

شهردار گلپایگان با اعلام اینکه بیش از 9000تماس با سامانه125 گرفته شده است گفت:تعداد338 تماس مربوط به حریق و حوادث بوده و سایر تماس ها شامل مزاحمت های تلفنی بوده است که از شهروندان فهیم درخواست داریم جهت ارائه بهتر خدمات مارا همراهی نمایند و در صورت نیاز به مشاوره در موارد مختلف با تلفن های57243000و57244000 سازمان آتش نشانی شهرداری گلپایگان تماس بگیرند.

وی افزود در یکسال گذشته بیش از6000تماس با سامانه 137شهرداری حاصل شده ست که از این تعداد 4600 مورد پیگیری و انجام و 1900مورد با مشاوره تلفنی حل گردیده است.

شکرزاده با اشاره به ارایه بیش از 300نوع خدمت توسط شهرداری به شهروندان به صورت روزانه افزود: روزانه 1.829.000مترمربع از معابر شهر نظافت و ماهانه حدود800.000 کیلوگرم زباله از سطح شهر جمع آوری می گردد.

وی با اعلام گزارش عملکرد اداره زیباسازی شهرداری و اشاره به اقدامات این مجموعه در سال اخیر گفت: فعالیت های شهرداری در زمینه زیباسازی مورد استقبال شهروندان واقع شد و به لطف خداوند و با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری با تمام توان در راستای ادامه طرح ها حرکت خواهیم کرد.

شهردار گلپایگان ضمن اشاره به طرح های عمرانی در حال احداث همچون تعریض بلوار آیت اله محمدی و احداث پارک های محله ای افزود در یکسال گذشته بیش از1.300.000مترمربع تملک و آزادسازی جهت اجرای پروژه های خدمات عمومی به ثمر نشسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان نیز ضمن اشاره به جلسات متعدد برای رفع مشکلات شهروندان افزود: یکی از کارهای بزرگی که از شوراهای گذشته شروع شده بود آزادسازی خیابان آیت‌الله خوانساری بود که اکنون سمت راست حد فاصل میدان فردوسی به سمت میدان ولیعصر(عج) آزادسازی‌ها کاملاً انجام شده و در صدد آزادسازی سمت دیگر آن هستیم.

وی یادآور شد: نبود فاضلاب و ترمینال دو معضل شهر گلپایگان است که با حضور فرماندار بیش از ۵ جلسه برای این دو موضوع برگزار کردیم. همچنین فعالیت‌مان در محلات را از مناطقی آغاز کردیم که در دوره قبل شورا کار بسزایی در آنجا انجام نشده بود. در بودجه سال جاری هم نگاه ویژه به این مناطق شده است و امسال دو یا سه بوستان محلی را در مناطق حاشیه‌ای شهر احداث خواهیم کرد.

در پایان این نشست شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از همراهی پرسنل خدوم شهرداری از خبرنگاران خواستند مجموعه مدیریت شهری را در جهت خدمت رسانی شایسته به شهروندان یاری کنند.

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0