پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 1295
  • کد خبر : ۴۹۷۶
فراخوان مسابقه عكاسی نوروزی شهر از نگاه شما
شهرداری گلپایگان در نظر دارد به منظور افزایش نگاه اجتماعی و مسئولانه شهروندان به مسائل شهری با دیدگاهی نو و معطوف به فضاهای شهری مسابقه عکاسی با مضمون شهر از نگاه شما برگزار نماید.

فراخوان مسابقه عکاسی نوروزی

شهر از نگاه شما

شهرداری گلپایگان در نظر دارد به منظور افزایش نگاه اجتماعی و مسئولانه شهروندان به مسائل شهری با دیدگاهی نو و معطوف به فضاهای شهری مسابقه عکاسی با مضمون شهر از نگاه شما برگزار نماید.

*بخش های مسابقه:

1- عکاسی حرفه ای

2- عکاسی آماتور

- عکاسی حرفه ای: عکاسی در این بخش صرفا با دوربینهای پیشرفته و حرفه ای عکاسی صورت می گیرد.

- عکاسی آماتور: در ایــــن بخش استفاده از هرگونه دوربین شامل دوربین های گوشی همراه و ... با کیفیت بالا مجاز می باشد.

*شرایط عمومی تصاویر ارسالی: آثار می بایست دارای دید هنری و بدیع نسبت به مسائل شهری باشد ، از تفکرات خلاقانه و جذاب برخوردار بوده و اثر تولید شده از نظر هنری، معنا، مفهوم ، تکنیک و اجرای مطلوب دارای تعریف و ارزش باشد. عکس باید بطور مشهود تغییر در فرم ، شکل، رنگ طبیعی و یا ترکیبی از این سه عامل را نشان دهد.

 عکس های HDR که تغییری در این سه عامل را نشان ندهند، به عنوان خلاقه محسوب نمی شوند.

توضیح بیشتر برای عکس خلاقه: عکس را می توان با استفاده از تکنیک های سنتی ، الکترونیکی و یا تکنیک های گرافیکی کامپیوتری دستکاری کرد اما تمام اجزا مورد استفاده باید توسط خود عکاس، عکاسی شده باشد و محتوای عکس باید نسبت به کار گرافیکی انجام شده ، غالب باشد. پردازش باید توسط خود عکاس صورت گیرد. خروجی نهایی باید بر روی کاغذ عکاسی چاپ شده و یا فایل دیجیتال عکس باشد.

*گاه شمار مسابقه:

آخرین مهلت دریافت آثار: 15فروردین ماه 1400

اهدای جوایز آثار منتخب: 8 اردیبهشت  ( مصادف با 15 ماه مبارک رمضان ومیلاد با سعادت امام حسن مجتبی «ع»)


*مقررات مسابقه:

1-شرکت برای تمامی علاقمندان آزاد است.

2- عکس های ارسالی بایدجدید باشد (در بازه زمانی 1/11/99 لغایت 15/1/1400 )

3-حداقل تعداد آثار ارسالی برای هر بخش یک  قطعه تک عکس وحداکثر 2 مجموعه عکس ( برای هر بخش مسابقه ) است که هر مجموعه می تواند حداکثر شامل 12 قطعه عکس باشد (هر عکاس می تواند در هر دو بخش به صورت مجزا شرکت نماید)

4-عکس ها می توانند تک رنگ(سیاه و سفید )و یا رنگی باشند.

5- آثار ارسالی باید دارای کیفیت مطلوب باشند، در غیر اینصورت در مراحل داوری و بررسی حذف خواهند شد.

6-آثار را در ابعاد 30×20 سانتی متر بارزولیشنDPI 300و فرمتJPEG بر روی CD یا DVDجهت مسابقه ارسال نمایید(عکس های آنالوگ را اسکن نموده و فایل دیجیتالی آن را ارسال نمایید) در CD یاDVD ارسالی آثار هر بخش را در فولدری جداگانه قــرار دهید . جهت بخش مستند نام فولدر را A و برای بخش خلاقه نام فولدر راB  قرار دهید . عکس های هر بخش را با حروف لاتین اینگونه نامگذاری کنید.

نام فولدر مورد نظر-نام و نام خانوادگیشماره عکس( A-Ahmadi-Ali-1            A-Ahmadi-Ali-2:مثال)

7-درCD آثار ارسالی می بایست یک فایل Word حاوی مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی- کد ملی سال تولد - شغلنشانی منزل نشانی محل کار تلفن ثابت- تلفن همراه- و پست الکترونیک(ایمیل) خود را به انضمام ذکر تعداد عکس های ارسالی در هر بخش ارسال نمایید.

8-روی CDنام و نام خانوادگی تعداد عکس های ارسالی هر بخش و شماره تماس خود را درج نمایید و بر روی هر بسته ارسالی نام مسابقه قید شود.

9-برگزار کننده حق استفاده از عکس های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب ، پوستر ، بروشور ، انتشارات مربوط به مسابقه و یا نمایشگاه با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می دارد.

10-ارسالCD آثار به دبیرخانه مسابقه به منظور قبول کلیه مقررات مسابقه است.

11-تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده ستاد برگزاری مسابقه است.

12-ارسال یا تحویل آثار به منزله اقرار به دارا بودن ،مالکیت معنوی آثار ،توسط شرکت کننده است و در صورت اثبات عدم مالکیت معنوی، عواقب حقوقی و جزایی ناشی از آن به عهده وی (شرکت کننده) می باشد و دبیرخانه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

شرکت کنندگان در مسابقه بایدآثار خود را ترجیحا از طریق پست و یا حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به دبیرخانه تحویل نمایند.

*نشانی دبیرخانه:

 گلپایگان :میدان بسیج ، خیابان علی بن ابیطالب (ع)،ساختمان شماره 2 شهرداری ،طبقه دوم،اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری گلپایگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0