پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 1104
  • کد خبر : ۴۸۳۵
بزرگداشت روز پزشك توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان
به مناسبت بزرگداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک از پزشکان فعال حوزه سلامت و درمان شهرستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان تجلیل گردید...

به مناسبت بزرگداشت زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک از پزشکان فعال حوزه سلامت و درمان شهرستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان تجلیل گردید.

با توجه به تعاملات و ارتباطات با سازمان نظام پزشکی شهرستان های گلپایگان و خوانسار و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، در روز یک شنبه مورخ 3 شهریور ماه 98 پیمان شکر زاده شهردار گلپایگان به همراه حسین زاهدی رئیس شورای اسلامی شهر و مسعود حبیبی رئیس اداره فرهنگی ،اجتماعی و روابط عمومی شهرداری در محل کار آقای دکتر تاجداری رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان های گلپایگان و خوانسار و همچنین آقای دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان به منظور تبریک روز پزشک و تقدیر از زحمات فعالان حوزه سلامت ، بهداشت و درمان شهرستان حضور یافتند.

در این دیدارها شهردار گلپایگان ، قدردانی مدیریت شهری از تمامی پزشکان و یادآوری و تبریک این مناسبت را به عنوان هدف برنامه ذکر نموده و از جامعه پزشکان به عنوان پرچم داران حوزه خدمات سلامت و تندرستی به جامعه یاد کرد و اظهار امیدواری نمود تا با ایجاد زیرساخت های لازم و حداکثر هم افزایی و تعامل بین     دستگاه های مسئول، مشکلات و دغدغه های حوزه سلامت مردم به حداقل برسد.

همچنین رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان ضمن عرض تبریک روز پزشک ، صبوری و اخلاق حسنه را از ضروریات حرفه پزشکی دانست و از ظرفیت خیرین حوزه سلامت شهرستان به عنوان یکی از فرصت های فراروی نظام بهداشت و درمان شهرستان نام برد.

آقای دکتر تاجداری رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان های گلپایگان و خوانسار ، این حرکت شهرداری را باعث دلگرمی پزشکان دانست و برلزوم افزایش تعاملات و هم افزایی سازمان های مرتبط در امر سلامت و درمان مردم تأکید نمود.

آقای دکتر رستمی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان نیز ضمن عرض خیر مقدم به شهردار گلپایگان و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، تعامل و همکاری را به عنوان یک اصل کاری دانست و از تکمیل 25 پروژه بهداشتی و درمانی در مدت 50 ماه با کمک خیرین خبرداد و فرهنگ سازی را به عنوان یکی از راهکارهای اساسی رفع مشکلات حوزه بهداشت شهری ذکر کرد.

در پایان این دیدارها شهردار و رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان با اهدا لوح تقدیر و گلدان های گل ، مقام و جایگاه این عزیزان را گرامی داشتند. همچنین لوح های تقدیر سایر پزشکان نیز به آنان اهدا شد.

روابط عمومی شهرداری گلپایگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0