پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 414
  • کد خبر : ۳۷۷۰
كاشت نهال شناسنامه دار در مراسم روز درخت كاری در پارك بانوان توسط شهرداری
برای اولین بار در کشور توسط شهرداری گلپایگان در مراسم روز درخت کاری واجرای طرح « درخت من» نهال های ...

برای اولین بار در کشور توسط شهرداری گلپایگان در مراسم روز درخت کاری واجرای طرح « درخت من» نهال های کاشته شده شناسنامه دار شدند.

مراسم نکوداشت روز درختکاری در روز چهارشنبه مورخ 15 اسفند ماه در پارک بانوان از ساعت یازده صبح با حضور جمعی از مدیران و مسئولین ادارات و سازمانهای مختلف شهرستان،ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری ، معاونین ، مدیران وکارکنان شهرداری ، مدیران و تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی ، مهدکودک وپیش دبستانی  ، حامیان محیط زیست و طبیعت واصحاب رسانه ومطبوعات برگزار گردید .

مهندس علیرضا قربانی سرپرست شهرداری گلپایگان ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم اظهار نمود : عملیات کاشت نهال در محل پروژه های شهری ومکانهای کارشناسی شده با هدف توسعه فضای سبز شهری وترویج فرهنگ مراقبت از محیط زیست در بین کودکان ونوجوانان انجام می گردد ودر روزهای باقیمانده تا پایان سال حدود 3000 ، اصله نهال از نوع چنار ، اقاقیا ، زیتون تلخ ، کاکوزا ، سرو و کاج در بلوارها وخیابانهای سطح شهر کاشته خواهد شد.

سرپرست شهرداری گلپایگان همچنین افزود: پروژه پارک بانوان به منظور استفاده شهروندان خصوصا بانوان در حال تکمیل می باشد و عملیات حفرچاه ، لوله گذاری آب و گاز ، تسطیح و دیوارکشی آن انجام شده و تا کنون بیست و پنج  میلیارد ریال هزینه شده و  معادل همین مبلغ نیز برای تکمیل آن مورد نیاز می باشد .

مهندس قربانی همچنین با اشاره به اینکه درمراسم درختکاری واجرای طرح « درخت من»، به پیشنهاد شورای محترم اسلامی شهر وتکمیل طرح توسط کارشناسان شهرداری برای اولین بار در کشور  نهال های کاشته شده شناسنامه دار شده و به وسیله نقشه بردار و توسط دستگاه GPS مختصات جغرافیایی نهال در سطح کره زمین مشخص گردیده و دانش آموزان و مدعوین عزیز که اقدام به کاشت نهال در این پارک نمایند،  با کد مشخص شده به نام آنها  می توانند هر زمان که خواستند نهال کاشته شده خود رااز طریق نرم افزار GPS موجود بر روی تلفن همراه و رایانه  شناسایی کنند .    

در ادامه دانش آموزان وکودکان مهدکودک وپیش دبستانی به اجرای برنامه های  شعرخوانی وسرود پرداختند و کاشت  300 نهال در محل های  تعیین شده انجام شد و به کلیه دانش آموزان، لوحهای محتوی نام ، محل کاشت و مختصات جغرافیایی نهال  و همچنین گلدان گل اهداء گردید.

روابط عمومی شهرداری گلپایگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0